سیر و لیمو برای درمان شریان ها و کاهش کلسترول

درمان سیر و لیمو می تواند بدن شما را پاک و از بیماری ها جلوگیری کند. هنگام انجام این کار، همیشه باید به دنبال مراقبت های پزشکی باشید، به خصوص اگر هر دارویی مصرف می کنید.

Garlic and Lemon Cure to Clean Your Arteries and Reduce Cholesterol

 

1 - مصرف عصاره : اگر دچار رسوب گرفتگی در رگهای بدن شده ، نیازی به عمل قلب باز وجود ندارد . زیـرا گرفتگـی رگها پس از این ، شما را آزار نخواهد داد . فقط کافی است ، روزی نصف استکان ( معادل 30 CC ) از این شربت غلیظ و طبیعی میل نمایید ؛ تا به کلی برطرف گردد . 

2 - طرز تهیه : تعداد 30 حبه ی سیر را پوست گرفته همراه با 5 عدد لیموترش ( شیرازی ) با پوست که قـبلا هـسته های آن را گرفته اید ، در هم زن ( میکسر ) بریزید . پس از آن که همه ی محتویـات در میکـسر لـه شد با یک لیتر آب مخلوط نموده و بجوشانید ( نکته ی مهم : فقط و فقط ، یک بـار جـوش بخـورد ) . پس از سرد شدن ، آن را از صافی رد نموده و محتویات را داخـل یـک شیـشه بریزیـد و در یخچـال نگهداری کنید . 

3 - مصرف : همانطور که قبلانیز گفته شد ، روزانه نصف استکان ( معادل 30 CC ) از این مایع ( بـه اختیـار خـود تان قبل یا بعد از غذاهای اصلی ) میل نمایید . پس از سپری شدن سه ( 3 ) هفته از مصرف مداوم این عصاره ی طبیعی ، احساس جوانی و شادابی در تمام وجود بدنتان قابل لمس است . تمـامی گرفتگـی های رگ های بدن و سایر عوارض آنها به عنوان مثال دید کم و سنگینی گوش به حالت عادی خود باز خواهد گشت . 

به یاد داشته باشید ؛ بعد از مصرف یک دوره ی سه هفتـه ای ، شـما بایـد هـشت ( 8 ) روز اسـتراحت کرده و سپس دومین دوره ی مصرف سه هفته ای را اجرا کنید . به این ترتیـب یـک موفقیـت مـوثر ایجاد می شود . این دوره ی درمان ، ارزان ، موثر و بی ضرر را می بایست هر ساله تکرار کرد . 

4 - بوی سیر : با خوردن این مایع ، هیچ کس بوی نامطلوب سیر را حس نخواهد کرد ( امتحان کنید ) .

5 - خواص شربت : نیروهای شفا بخش سیر و لیموترش ، کاملا خود را پس از مصرف این مایع ، نشان می دهند . افـرادی که مبتلا به کلسترل بد ( LDL ) بوده و رگ های آنها رسوب گرفتگـی دارد و یـا ایـن کـه مـشکل چربی خون دارند ، می توانند ؛ شبها بدون پریشانی خاطر خواب راحت و آسوده ای داشته باشند . به فعالیت های بدنی ، ورزش پرداخته ، زیرا انسداد رگهای آنها ، ازبین رفته است . همچنین مصرف این عصاره را برای کسانی که سایش دندان ( دندان کروچه ) داشته و یا جرم دندان دارند ، مفید است . در آخر توصیه می کنیم برای اینکه سیر را پوست بکنید ، در کاسه ای آب ریختـه و پس از آن پوست سیر را به راحتی از آن جدا کنید . 

 

کالامج اولین فروشگاه  آنلاین انواع قطعات یدکی اورجینال و اصل لوازم خانگی پارس خزر

فروش در سراسر کشور و تحویل درب منزل و یا محل کار

نویسنده : مدیر فنی سایت کالامج   مهندس سعیده عظیمی